Monday, May 21, 2007

Peralatan ( PROMOSI )


PENAMBAHAN SAIZ ZAKAR
Harga:RM 950.00


Peralatan yg dibekalkan kpd pelanggan ialah,
  1. - 4 biji Jamu Dazelman untuk penggunaan 1 bln shj.
  2. - 1 botol (30ml) minyak Dazelman utk penggunaan 1 bln shj.
  3. - 1 unit alat tuaman.
  4. - 1 set Pam Vakum.
  5. - 1 unit Getah pengikat.
  6. - 1 unit CD Rakaman Cara-cara Rawatan

Didalam masa VCD yang dibekalkan penerangan tentang rawatan akan bermula dengan kaedah pemakanan Jamu Dazelman, cara-cara pemasangan Pam vakum serta penjagaannya diikuti dengan rawatan tuaman, urutan dan penggunaan Pam Vakum (Oleh seorang dari pelanggan kami yang telah berjaya dlm rawatan ini melalui rakaman "Life"). Adalah diingatkan bahawa proses rawatan ini tidak akan mendatangkan hasil yang memuaskan sekiranya salah satu dari cara rawatan ini tidak dibuat iaitu:

1) Pemakanan Jamu Dazelman dalam 1 minggu cuma satu biji sahaja.Tujuan pemakanan Jamu Dazelman ini bertujuan untuk menjaga otot-otot,tisu-tisu dan segala urat didalam batang zakar supaya ianya tidak mudah tercedera semasa penggunaan Pam Vakum nanti. Jamu ini juga diberikan dengan tujuan untuk membantu menegangkan batang zakar ketika proses rawatan ini kerana zakar yang tegang adalah lebih kuat menahan sedutan dari Pam Vakum dan memudahkan penyusunan urat semasa proses urutan keatas batang zakar.

2) Tuaman - Bertujuan untuk melegakan urat-urat batang zakar supaya memudahkan dan mengurangkan tekanan semasa proses urutan dan pengepaman kelak.

3) Minyak Urut Zakar Dazelman - Adalah minyak yang diproses sendiri dan ianya mengandungi gabungan minyak Dhob, minyak Ikan Belacak dan ramuan akar-akar kayu terpilih yang kemudiannya diproses dan ditapis bersih dengan cara tradisional.Saya tidak mengesyorkan penggunaan minyak yang lain kerana cuma minyak ini sahajalah yang digunakan oleh pelanggan-pelanggan saya yang memang terbukti keberkesanannya.

4) Urutan - Cara2 urutan ada didalam VCD yg disertakan.

5)Pam Vakum - Alat ini adalah berguna untuk proses untuk mengembangkan dan memanjangkan batang zakar dengan fungsinya menyedut keseluruhan batang zakar secara berdikit-dikit hingga ketahap maksimum. Cara Dazelman menggunakan peralatan ini adalah berbeza dengan cara yang disyorkan oleh penjual pam vakum yang berada dipasaran.